y it is absolutely allowed to air.
3.The speed of radio/mechanism of promptness
It can report the occasion in a split second, as they are happenings. So it is the vehicle of the "present time and place". In any event, for TV, it is more challenging to take the camera quickly to occasions as they are going on. Yet, the radio is massively adaptable medium and is regularly at its best in the absolutely quick live circumstance.
4.Radio is a portable medium
Radio can go with and engage anyplace. One can have it at home, at outing resort, while driving or at some other event.
5.Radio has no limits
Radio transmissions has no terristorial limits. Its sign can clear mountain boundaries and may cross sea deeps.
6.The effortlessness of radio
For program creation radio is a lot less expensive and less difficult medium. Its fundamental unit contains only one individual with recording device. For the telecaster radio's similar straightforwardness implies an adaptability in its planning. Projects can be moved, dropped even at a short notification.
7.Straightforward language and reach of Illiterates
Particularly in non-industrial nations, with its language being basic, live and guide, it can contact uneducated and semi-proficient individuals.
8.The Transient idea of radio
Broadcasting forces a severe discipline of being there with perfect timing. The passing nature likewise mean, other than hearing, audience additionally comprehend it at the hour of transmission.
9.Radio as foundation
Radio is less requesting medium in that it grants to do different things additionally simultaneously.
Radio is particular
Radio is a direct medium. The determination cycle happens in the studio and the audience is given a solitary string of material.
10.Radio needs space
Radio has boundation of time and absence of room. It can permit less space to promotion and individual declarations than paper.
11.The character of radio
The incredible benefit of aural medium over print lies in the sound of human voice. A voice is fit for conveying significantly more than journalist's discourse.
12.Radio instructs
As a mechanism of schooling it dominates with idea as well as realities. Anyway it misses the mark on capacity to exhibit and show (outlines and diagrams), yet demonstrated accommodating for residents.
13.Radio has music
The scope of wide assortment of music unwinds and animates including delight, energy, or interest.
Radio can shock
آپ اس وقت ریڈیو کی خصوصیات کے سروے میں ہیں۔
ریڈیو کی خوبیاں
پوسٹ کیٹیگری: الیکٹرانک میڈیا/ریڈیو
تبصرے پوسٹ کریں:0 تبصرے۔
ریڈیو تصویریں بناتا ہے۔
ریڈیو ایک نابینا یا بے نظر میڈیم ہے۔ ریڈیو میں، یا تو تفریح کنندہ یا سامعین ایک دوسرے کو نہیں دیکھ سکتے۔ ان خطوط کے ساتھ اسے بلائنڈ میڈیم کہا جاتا ہے۔ چونکہ یہ بصارت سے محروم یا نابینا ذریعہ ہے، اس لیے تفریح کرنے والوں کے ساتھ ساتھ سامعین کو بھی ایک دوسرے کا تصور اختراع کرنے کی ضرورت ہے۔ تاکہ جب ایمپلیفائر سے آواز نکلتی ہے تو سامعین جو کچھ وہ سنتا ہے اس کا تصور کرنے کی کوشش کرتا ہے اور آواز کا مالک باطن بناتا ہے۔
ٹی وی سے مختلف، جہاں تصاویر اسکرین کے سائز کے لحاظ سے محدود ہیں، ریڈیو کی تصویر کسی بھی سائز کی ہو سکتی ہے۔ تمام ارادوں اور مقاصد کے لیے مناسب آڈیو اثر اور صحیح موسیقی کے ذریعے تصوراتی طور پر مربوط تخلیق کو سامعین کے اراکین تک کسی بھی صورت میں پہنچایا گیا۔
ریڈیو انفرادی/ایک ذاتی ذریعہ سے خطاب کرتا ہے۔
ٹی وی کی طرح ہر گز نہیں، جہاں دیکھنے والا اپنے اردگرد موجود کنٹینر سے کچھ نکلتا ہوا دیکھ رہا ہو، ریڈیو کی آواز اور آواز ہمارے اندر بنتی ہے، اور زیادہ نمایاں اثر اور تعاون کر سکتی ہے۔ سامعین کے لیے، ایسا لگتا ہے کہ گویا ٹیلی کاسٹر ہر سامعین کے لیے خصوصی طور پر بات کر رہا ہے۔
ریڈیو لاکھوں/ایک ماس میڈیم سے خطاب کرتا ہے۔
یہ بہت کم مہنگا اور مؤثر طریقے سے قابل رسائی ذریعہ ہے۔ ٹی وی اسٹیشن کے مقابلے میں ریڈیو براڈکاسٹ قائم کرنے میں کافی کم لاگت آتی ہے۔ براڈکاسٹنگ کی اصطلاح میں ٹرانسمیٹر کے دائرہ کار میں ہر گھر، قصبے، قصبے، شہر اور ملک کا احاطہ کرتے ہوئے نتائج کی وسیع تر تقسیم کو ظاہر کیا جاتا ہے۔ اسی طرح اسے ہوا دینے کی بالکل اجازت ہے۔
ریڈیو کی رفتار / فوری پن کا طریقہ کار
یہ ایک الگ سیکنڈ میں موقع کی اطلاع دے سکتا ہے، جیسا کہ وہ ہو رہا ہے۔ تو یہ "موجودہ زمان و مکان" کی گاڑی ہے۔ کسی بھی صورت میں، ٹی وی کے لیے، کیمرہ کو ان مواقع پر تیزی سے لے جانا زیادہ مشکل ہوتا ہے جیسا کہ وہ چل رہے ہیں۔ پھر بھی، ریڈیو بڑے پیمانے پر موافقت پذیر میڈیم ہے اور بالکل تیز لائیو حالات میں باقاعدگی سے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے۔
ریڈیو ایک پورٹیبل میڈیم ہے۔
ریڈیو کہیں بھی جا سکتا ہے اور اس میں مشغول ہو سکتا ہے۔ کوئی اسے گھر پر، باہر نکلنے والے ریزورٹ میں، ڈرائیونگ کے دوران یا کسی اور تقریب میں لے سکتا ہے۔
ریڈیو کی کوئی حد نہیں ہے۔
ریڈیو ٹرانسمیشن کی کوئی علاقائی حد نہیں ہے۔ اس کا نشان پہاڑی حدود کو صاف کر سکتا ہے اور سمندر کی گہرائیوں کو عبور کر سکتا ہے۔
ریڈیو کی آسانی
پروگرام بنانے کے لیے ریڈیو بہت کم مہنگا اور کم مشکل میڈیم ہے۔ اس کی بنیادی اکائی میں ریکارڈنگ ڈیوائس کے ساتھ صرف ایک فرد ہوتا ہے۔ ٹیلی کاسٹر ریڈیو کے لیے اسی طرح کی سیدھی سادھی اس کی منصوبہ بندی میں موافقت کا مطلب ہے۔ پراجیکٹس کو منتقل کیا جا سکتا ہے، ایک مختصر اطلاع پر بھی گرا دیا جا سکتا ہے۔
سیدھی زبان اور ناخواندہ کی پہنچ
خاص طور پر غیر صنعتی ممالک میں، جس کی زبان بنیادی، رواں اور رہنما ہے، یہ ان پڑھ اور نیم ماہر افراد سے رابطہ کر سکتی ہے۔
ریڈیو کا عارضی خیال
براڈکاسٹنگ کامل وقت کے ساتھ وہاں ہونے کے سخت نظم و ضبط پر مجبور کرتی ہے۔ اسی طرح گزرنے والی فطرت کا مطلب ہے کہ سماعت کے علاوہ سامعین بھی اس کو منتقلی کے وقت سمجھتے ہیں۔
ریڈیو بطور بنیاد
ریڈیو کم درخواست کرنے والا میڈیم ہے کیونکہ یہ ایک ساتھ مختلف کام کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
ریڈیو خاص ہے۔
ریڈیو ایک براہ راست ذریعہ ہے۔ عزم کا چکر سٹوڈیو میں ہوتا ہے اور سامعین کو مواد کی ایک الگ تار دی جاتی ہے۔
ریڈیو کو جگہ کی ضرورت ہے۔
ریڈیو میں وقت کی پابندی اور کمرے کی عدم موجودگی ہوتی ہے۔ یہ کاغذ کے مقابلے میں پروموشن اور انفرادی اعلانات کے لیے کم جگہ کی اجازت دے سکتا ہے۔
ریڈیو کا کردار
اورل میڈیم اوور پرنٹ کا ناقابل یقین فائدہ انسانی آواز کی آواز میں مضمر ہے۔ ایک آواز صحافی کی گفتگو سے زیادہ نمایاں طور پر پہنچانے کے لیے موزوں ہے۔
ریڈیو ہدایات دیتا ہے۔
اسکول کی تعلیم کے طریقہ کار کے طور پر یہ خیال کے ساتھ ساتھ حقائق پر بھی حاوی ہے۔ بہرحال یہ نمائش اور دکھانے کی صلاحیت کے نشان سے محروم ہے (خاکہ اور خاکے)، پھر بھی رہائشیوں کے لیے موافقت کا مظاہرہ کیا۔
ریڈیو میں موسیقی ہے۔
موسیقی کی وسیع درجہ بندی کا دائرہ جس میں لذت، توانائی، یا دلچسپی شامل ہے۔
ریڈیو جھٹکا لگا سکتا ہے۔
ریڈیو میں سامعین کو ہر وقت ایک ناول، نئی اور چونکا دینے والی چیز دی جاتی ہے۔ تو اس میں سرپریو کا ایک جزو ہے۔
In the radio audience members are given all the time a novel, new thing and startling. So it has a component of surpr
Comments
Post a Comment